Jeep Garage  - Jeep Forum

Jeep Garage - Jeep Forum (http://www.jeepgarage.org/forums.php)
-   Grand Cherokee - WK2 - (http://www.jeepgarage.org/f73/)
-   -   Jeep released the New Xplore Grand Cherokee (http://www.jeepgarage.org/f73/jeep-released-the-new-xplore-grand-cherokee-25199.html)

Daved51 07-01-2011 03:24 PM

Jeep released the New Xplore Grand Cherokee
 
http://www.speedlux.com/jeep-release...nd-cherokee-3/

Stroked & Blown 07-01-2011 03:40 PM

Re: Jeep released the New Xplore Grand Cherokee
 
Meh...They didn't do a SFA/SRA swap

DGoral31 07-01-2011 04:07 PM

Re: Jeep released the New Xplore Grand Cherokee
 
OMG that flat matt grey is PURE SEX!!!!!

:drool::drool::drool::drool::drool::drool::drool:: drool:

lll2for3lll 07-01-2011 05:42 PM

Re: Jeep released the New Xplore Grand Cherokee
 
Damn. That color. Damn.

Have have a new favorite color. Flat grey.

dubwarren 07-01-2011 05:48 PM

Badass. That's all I have to say. Pure badass.

1200RT-P 07-01-2011 10:02 PM

Re: Jeep released the New Xplore Grand Cherokee
 
repost. just as awesome, but still a repost. :p

http://jeepgarage.org/showthread.php?t=25136

YellowMelloJello 03-28-2015 11:21 PM

Re: Jeep released the New Xplore Grand Cherokee
 
What are the specifications I can't find it!!


Thanks

SaintGermain 03-28-2015 11:38 PM

Re: Jeep released the New Xplore Grand Cherokee
 
Quote:

Originally Posted by YellowMelloJello (Post 1165018)
What are the specifications I can't find it!!


Thanks

Must be a slow day at work for you- that SEARCH button must really be quite useful to bring this thread up back from the dead.

YellowMelloJello 03-29-2015 12:43 AM

Re: Jeep released the New Xplore Grand Cherokee
 
It is I just got this app thank you saint germain I'm thinking bout it on my own Cuz it's sick


Thanks

dubwarren 03-29-2015 09:14 AM

Re: Jeep released the New Xplore Grand Cherokee
 
It's been 4 years since i posted last on this thread but nothing has changed. I still want it....

Jason911 03-29-2015 10:07 PM

Re: Jeep released the New Xplore Grand Cherokee
 
Quote:

Originally Posted by Daved51 (Post 440744)

The link to that article is over 4 years old - "Xplore" doesn't even build vehicles any more

Ampt 03-29-2015 11:17 PM

Re: Jeep released the New Xplore Grand Cherokee
 
Quote:

Originally Posted by Jason911 (Post 1165312)
The link to that article is over 4 years old - "Xplore" doesn't even build vehicles any more

And here I was wondering WTF anyone would use the previous bodystyle to make a new jeep spin off... :rolleyes:


All times are GMT -5. The time now is 07:35 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 4
Copyright ©2000 - 2015, vBulletin Solutions, Inc.
Copyright 2012 - JeepGarage.Org
The Jeep Grand Cherokee Owners Community