Jeep Garage  - Jeep Forum

Jeep Garage - Jeep Forum (http://www.jeepgarage.org/forums.php)
-   Grand Cherokee SRT8 - WK (http://www.jeepgarage.org/f25/)
-   -   Beast was parked and this lady comes up (http://www.jeepgarage.org/f25/beast-was-parked-and-this-lady-comes-up-26759.html)

SRTILL8 08-07-2011 11:38 AM

Beast was parked and this lady comes up
 
the beast was parked on the street in front of me and i see this lady walk up to the jeep and try to look inside and walk to the back and check out the exhaust tips and was looking into the flipper glass...

she almost looked like she was confused, and had a puzzled face staring at the SRT8 from behind..

i say to her... you dont like it??


she goes, oh no... i think its gorgeous.. i say thanks - its mine. :D


she begins to say im sorry i was all over the car, it may have looked strange to you. i laughed with her and said no its ok and said thanks. she began to ask me what is it? it looks like a jeep but i noticed it doesnt say jeep anywhere on the truck:confused:

i gave her the whole run down on the SRT8 line... :thumbsup:


she began to tell me she wanted one! and asked to see inside :eek: (it was all detailed inside so it looked pristine! ) she loved the CF hood (told her not to touch- lol) she was amazed at how big the rotors were! :lol: complimented the red brembos (even though she didnt know what they were- ;) ) she said my jeep looked like a "fierce sleek tank" :) then i started it up for her :thumbsup: she was like "ooohhh thats nice" :lol: i saw that genuine smile on her face :D

she wanted to know ho to get one in black just like it despite the gas mileage whoas she was going to experience. she actually didnt care about the gas wasted and was more impressed on the #'s i threw out of what it can do... i said you can still shop around and get a low mileage 2010 or earlier model. and even spoke on the new WK2/SRT8 and expressed how its the newer version.

lets just say this lady was very sexy ass bangin status! i wouldve def made some advances but........






















































































she was 8 months pregnant!!!! :lol:

Chaoul1 08-07-2011 11:42 AM

Re: Beast was parked and this lady comes up
 
Damn.......Good thing you stayed away from her. Good story bro! :thumbsup: for the SRT8

lll2for3lll 08-07-2011 11:54 AM

Re: Beast was parked and this lady comes up
 
If only she was 2 months pregnant. Damn.

Martyp 08-07-2011 11:57 AM

Re: Beast was parked and this lady comes up
 
LMAO, bummer dude! :D

Great story, I wish my Jeep got attention like that... :(

JETLIFE 08-07-2011 12:09 PM

Re: Beast was parked and this lady comes up
 
Quote:

Originally Posted by lll2for3lll (Post 461486)
if only she was 2 months pregnant. Damn.

lol

richxgior 08-07-2011 01:16 PM

Re: Beast was parked and this lady comes up
 
aha GREAT story

KITSOS 08-07-2011 08:05 PM

Re: Beast was parked and this lady comes up
 
hahaha

Rose City GC SRT8 08-08-2011 12:00 AM

Re: Beast was parked and this lady comes up
 
Thats how she got preggers to begin with. You were too late!

Knightrider03m 08-08-2011 12:44 AM

Re: Beast was parked and this lady comes up
 
Quote:

Originally Posted by Rose City GC SRT8 (Post 461905)
Thats how she got preggers to begin with. You were too late!

Yep :lol::lol::lol::lol:

2005JGC 08-08-2011 02:52 AM

Re: Beast was parked and this lady comes up
 
maybe she was looking for a baby daddy... or a quick ride to the hospital?

Knightrider03m 08-08-2011 03:19 AM

Re: Beast was parked and this lady comes up
 
Quote:

Originally Posted by 2005JGC (Post 461928)
maybe she was looking for a baby daddy... or a quick ride to the hospital?

Or a hump and dump :lol:

tugboatchad 08-08-2011 05:06 AM

Re: Beast was parked and this lady comes up
 
At 8 mos. preggers that baby bump works just like a fulcrum, people pay big money for those at liberator.com!!! As my gran'pappy used to say "can't knock 'em up twice kid!"....


All times are GMT -5. The time now is 08:25 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 4
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
Copyright 2012 - JeepGarage.Org
The Jeep Grand Cherokee Owners Community