Jeep Garage  - Jeep Forum

Jeep Garage - Jeep Forum (http://www.jeepgarage.org/forums.php)
-   Engine Performance/Intake/Exhaust (http://www.jeepgarage.org/f183/)
-   -   Flyin Ryan's insanely awesome tune (http://www.jeepgarage.org/f183/flyin-ryans-insanely-awesome-tune-34450.html)

JeepCoop 01-21-2012 11:30 AM

Flyin Ryan's insanely awesome tune
 
I was blessed to receive Flyin Ryan's PCM and TCM tune yesterday and first off, holy shit balls!!! This tune is bananas!! Big ol plump bananas!! Lol

Gonna take the weekend to test it out on road, off road, on the highway, in the canyons and more. I'll post more info later, but so far this is one damn inanely tuned tune. Talk about really waking the sleeping monster I call The Silver Surfer! :D

phox 01-21-2012 12:06 PM

Re: Flyin Ryan's insanely awesome tune
 
would love to hear some more info on this. he's doing a TB for me right now and I've been looking into tunes, which will be the next step!

JeepCoop 01-21-2012 12:37 PM

No prob. Check back Sunday night for the review. I've had his TCM tune for a while and it's a sweet ass tune for much better, more positive shifts. This is a combo of both. I HIGHLY recommend this tune! But will update soon!! Stay tuned...

phox 01-21-2012 12:44 PM

Re: Flyin Ryan's insanely awesome tune
 
much appreciated!

omelet 01-21-2012 01:11 PM

Re: Flyin Ryan's insanely awesome tune
 
So the canned tunes on the DS just weren't doing it for you ha? Got to have the Power!!!

JeepCoop 01-21-2012 01:15 PM

Nope. And Johan's tune wasn't doin it either. When Ryan and David asked if I wanted a PCM tune to accompany my PCM, I said heck yes!! And I'm stoked I did!! MOAR POWHER!! Haha

FlyinRyan 01-21-2012 02:39 PM

Re: Flyin Ryan's insanely awesome tune
 
:D glad you like it brah.

Redpit 01-21-2012 04:09 PM

Re: Flyin Ryan's insanely awesome tune
 
I need to get this soon to accompany his trans tune. Its on my short list.

jeeppro 01-21-2012 05:46 PM

Re: Flyin Ryan's insanely awesome tune
 
what tune what is it

JeepCoop 01-22-2012 03:28 AM

You guys need this tune!!!

It's the PCM and TCM. Aka motor performance and transmission as well. Winning.

Actually, I got drunk tonight so the lady got the chance to drive the Jeep and she's like, "holy f*cking shit babe, your Jeep is a monster!" Handed me the keys and said ya it's too much! Win win! Yup, she's frightened of the awesomeness under the hood. Another win for Ryan and David's tune!! :headbang:

jeeppro 01-22-2012 01:51 PM

Re: Flyin Ryan's insanely awesome tune
 
is it for the 4.7 too

Redpit 01-22-2012 02:01 PM

Re: Flyin Ryan's insanely awesome tune
 
You need DS programmer, unfortunately not made for your 4.7 yet.


All times are GMT -5. The time now is 08:50 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 4
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
Copyright 2012 - JeepGarage.Org
The Jeep Grand Cherokee Owners Community