Jeep Garage  - Jeep Forum

Jeep Garage - Jeep Forum (http://www.jeepgarage.org/forums.php)
-   Showoff (http://www.jeepgarage.org/f83/)
-   -   At the stealership (http://www.jeepgarage.org/f83/at-the-stealership-50933.html)

king 11-29-2012 02:58 PM

At the stealership
 
Feels weird, already. 30k check up & oil change. 1 1/2 hours w/o her and I'm already love sick. http://img.tapatalk.com/d/12/11/30/jy2ydyma.jpg
http://img.tapatalk.com/d/12/11/30/2eta9enu.jpg

akimball 11-29-2012 03:48 PM

Re: At the stealership
 
lol i would be too thats a sick ride

king 11-30-2012 12:38 AM

Thx. Really sick.....my $25 oil change has turned into, a $1000+ service. now that's sick! In the bad way.

akimball 11-30-2012 05:16 PM

Re: At the stealership
 
Quote:

Originally Posted by king (Post 717510)
Thx. Really sick.....my $25 oil change has turned into, a $1000+ service. now that's sick! In the bad way.


:eek: not cool!

BLKBULL 12-01-2012 05:11 PM

Re: At the stealership
 
hmmm way to much for 30000 mile service in my book

suzieque 12-01-2012 07:35 PM

Re: At the stealership
 
its tough to leave my pride and joy at the dealership! I hope they took good care of yours!

La-Bestia 12-08-2012 11:06 AM

Re: At the stealership
 
$1000????????? damn what all they do to it?????

king 12-15-2012 10:21 PM

Re: At the stealership
 
Oil change, plugs, rotors and pads, brake fluid flush, R&R E-Brake assembly-cable ($550.00 by its self) so you see the Stealer took me for the E-Break, but the rest was reasonable......

kennzz05 12-15-2012 10:38 PM

Re: At the stealership
 
plugs??? plugs are good for 100,000 miles!!!!
think they got some splainin to do!

Jeep Grand Cherokee WK - Maintenance information and schedules

soontobesrt 12-30-2012 10:38 PM

Re: At the stealership
 
Damnn, thats a lot for 30k miles, no??? Realistically they could have been shot but Id rather have personally taken a peek at the pads/rotors and a plug or two to see their condition. Id 2xcheck w/ them. Price seems (dealership resonable) but not for that mileage, just mho.

king 01-08-2013 01:00 AM

Re: At the stealership
 
Quote:

Originally Posted by soontobesrt (Post 730511)
Damnn, thats a lot for 30k miles, no??? Realistically they could have been shot but Id rather have personally taken a peek at the pads/rotors and a plug or two to see their condition. Id 2xcheck w/ them. Price seems (dealership resonable) but not for that mileage, just mho.

yeah, I can see how it sounds steep. That's because it was.... I did see the pads ( about 10-15% left) the front rotors were warped. the plugs I did not get to see (even know I requested) but my millage has gone up 2+ MPGs. It was the E-Brake assembly that got me...:mad: Thanks for the concern, guys.

kennzz05 01-08-2013 04:21 AM

Re: At the stealership
 
so you let them charge you for plugs u didnt need for another 70,000 miles. why?
they didnt show you the plugs because either they knew you would say theres nothing wrong with them, or they have already been put into someone elses hemi who also got charged for new plugs, or put up for sale on ebay, or they never even changed them in the first place, no way id let that shit slide


All times are GMT -5. The time now is 02:05 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 4
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
Copyright 2012 - JeepGarage.Org
The Jeep Grand Cherokee Owners Community