Jeep Garage  - Jeep Forum

Jeep Garage - Jeep Forum (http://www.jeepgarage.org/forums.php)
-   Visual Modifications (http://www.jeepgarage.org/f7/)
-   -   New Antenna Volume 2 (http://www.jeepgarage.org/f7/new-antenna-volume-2-a-5666.html)

Robert Palmer 01-17-2010 04:24 PM

New Antenna Volume 2
 
I would like to thank Mario (QBNKID) for giving me the rm360 antenna. Thanks a lot bro I really really appreciate it!!!!!!

It went from this (Stock):
http://i282.photobucket.com/albums/k...DSCN0182-1.jpg







To this:

http://i282.photobucket.com/albums/k...7/DSCN0210.jpg


It looks sooooo much cleaner. I love it!

Chaoul1 01-17-2010 04:27 PM

Re: New Antenna Volume 2
 
Looks nice Joe! You and Frankie both got a nice antennas now!

Frankie 01-17-2010 04:27 PM

Re: New Antenna Volume 2
 
Looks good man...I just got a shorter one myself!

Chaoul1 01-17-2010 04:28 PM

Re: New Antenna Volume 2
 
Is that Irfs Jeep behind you in the first pic?

Robert Palmer 01-17-2010 04:29 PM

Re: New Antenna Volume 2
 
Quote:

Originally Posted by Chaoul1 (Post 133741)
Looks nice Joe! You and Frankie both got a nice antennas now!

Thanks!


Quote:

Originally Posted by xoxSTUGOTSxox (Post 133742)
Looks good man...I just got a shorter one myself!

I saw. That's why I made the title "New Antenna Volume 2". :D

Robert Palmer 01-17-2010 04:29 PM

Re: New Antenna Volume 2
 
Quote:

Originally Posted by Chaoul1 (Post 133744)
Is that Irfs Jeep behind you in the first pic?

Nope. Just some random Jeep in NYC.

LTrainGC 01-17-2010 08:01 PM

Re: New Antenna Volume 2
 
Man that looks a million times better. The stock antenna's are so freakin big.

ducks unlimited 01-17-2010 08:06 PM

Re: New Antenna Volume 2
 
nice joe ..btw what on your front bumper

Scottina06 01-17-2010 08:09 PM

Re: New Antenna Volume 2
 
looks nice Joe...for a stubby...LOL.


I see a plate on the front......LOL

Robert Palmer 01-17-2010 08:14 PM

Re: New Antenna Volume 2
 
Quote:

Originally Posted by LTrainGC (Post 133884)
Man that looks a million times better. The stock antenna's are so freakin big.

Thanks!

Quote:

Originally Posted by ducks unlimited (Post 133889)
nice joe ..btw what on your front bumper

See below.

Quote:

Originally Posted by Scottina06 (Post 133891)
looks nice Joe...for a stubby...LOL.


I see a plate on the front......LOL

Thanks.

Yeah that is what I call a zip tied license plate. LOL



No mas tickets for me.

Megatron 01-17-2010 08:17 PM

Re: New Antenna Volume 2
 
Congratulations, no more fishing pole. Whats next?

Robert Palmer 01-17-2010 08:18 PM

Re: New Antenna Volume 2
 
IDK, we'll see. :)


All times are GMT -5. The time now is 01:10 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 4
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
Copyright 2012 - JeepGarage.Org
The Jeep Grand Cherokee Owners Community