Jeep Garage  - Jeep Forum

Jeep Garage - Jeep Forum (http://www.jeepgarage.org/forums.php)
-   NorthEast (http://www.jeepgarage.org/f112/)
-   -   Meet at NX-1 on 2/6/2010! (http://www.jeepgarage.org/f112/meet-at-nx-1-on-2-6-2010-a-5898.html)

Robert Palmer 01-25-2010 05:29 PM

Meet at NX-1 on 2/6/2010!
 
We are having a meet at Mario's shop, Mario wanted to extend the invitation over to the JG members also! So who wants to go? We'll shoot the shit and if the weather co-operates, a caravan around NJ and pics!


Date: February 6th, 2010

Address:

NX-1 Detailing
5508 Jefferson St.
West New York, NJ 07093


Time: 10 am


List of attendees:

1.) Elvis Presley
2.) QBNKID
3.) pjs1965
4.) KWICK8
5.) tmm403
6.) MrKrabs318
7.) Vinny
8.) iJeep
9) Dirtyjas86
10.) Rbbvtx
11.) mustbf8

Vinnysrt8 01-25-2010 05:50 PM

Re: Meet at NX-1 on 2/6/2010!
 
cant wait its going to be fun

Frankie 01-25-2010 06:08 PM

Re: Meet at NX-1 on 2/6/2010!
 
Damn Sats! :(

BillsHoe 01-25-2010 07:24 PM

Re: Meet at NX-1 on 2/6/2010!
 
Sounds cool Im hanging the day before for my birthday so I probably wont be in any shape to be up before 12. Plus no radio waitng on new Kenwood to come out in March. But got to stop by Mario soon to detail the jeep

White WK Swagga 01-25-2010 09:07 PM

Re: Meet at NX-1 on 2/6/2010!
 
Phuck you have to do this the week I'm going to Miami b*tches. Well let me see if I can cancel my trip.

NOT!!! Yeah let me turn down going to the superbowl I'm Miami. But I really wish I could make it fellas.

LOL but take pics. Wish I could come!!!

QBNKID 01-25-2010 11:13 PM

Re: Meet at NX-1 on 2/6/2010!
 
Thanks for making the thread Joe, been really busy all day.
You guys are welcome to stop by, I'm sure we'll have a good time and hopefully go somewhere nice from there to take some pics.

pjs1965 01-25-2010 11:23 PM

Re: Meet at NX-1 on 2/6/2010!
 
Can't wait. BTW, we're not going there to make Mario work hard boys -- we're hanging out :D
Right after he does my rear fogs . . .










J/K!!

QBNKID 01-25-2010 11:34 PM

Re: Meet at NX-1 on 2/6/2010!
 
Quote:

Originally Posted by pjs1965 (Post 138541)
Can't wait. BTW, we're not going there to make Mario work hard boys -- we're hanging out :D
Right after he does my rear fogs . . .










J/K!!

LOL, yeah I don't think I'll work that Saturday, taking the day off to hang out with you guys :thumbsup:.
Peter, we can do your rear fogs whenever you want bro.

iJeep 01-26-2010 12:01 AM

Re: Meet at NX-1 on 2/6/2010!
 
Is that an SRT8 thing or is for everyone?

QBNKID 01-26-2010 12:27 AM

Re: Meet at NX-1 on 2/6/2010!
 
Quote:

Originally Posted by iJeep (Post 138566)
Is that an SRT8 thing or is for everyone?

Fabian... I hope you are joking. You know me bro... why would I keep any other jeeps out... even Irf is welcome to come with his black 3.7 :lol:. Like Joe said on the 1st post, this is an invitation to ALL JG members. This started on the red site and I wanted to extend the invite to All of you guys too no matter what's under the hood, year, color or whatever. The only ones that can't come are blue WKs with euro tail lights and euro side markers...

J/K bro... :D You and everyone here is welcome to go and have a good time.

iJeep 01-26-2010 12:38 AM

Re: Meet at NX-1 on 2/6/2010!
 
^^^ Sounds great!! I'll be there.. :)

QBNKID 01-26-2010 12:40 AM

Re: Meet at NX-1 on 2/6/2010!
 
Quote:

Originally Posted by iJeep (Post 138587)
^^^ Sounds great!! I'll be there.. :)

Awesome! :thumbsup:


All times are GMT -5. The time now is 04:21 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 4
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
Copyright 2012 - JeepGarage.Org
The Jeep Grand Cherokee Owners Community