Jeep Garage  - Jeep Forum

Jeep Garage - Jeep Forum (http://www.jeepgarage.org/forums.php)
-   Showoff (http://www.jeepgarage.org/f83/)
-   -   Euro SRT8 Jeep (http://www.jeepgarage.org/f83/euro-srt8-jeep-758.html)

iJeep 05-30-2009 12:00 AM

Euro SRT8 Jeep
 
Take a look at this SRT! Matte finish wheels, lots of decals, definitely NOT a murdered or blackout.. Some people might like it. Cheers.

http://i307.photobucket.com/albums/n...6/P1010004.jpg

http://i307.photobucket.com/albums/n...6/P1010010.jpg

http://i307.photobucket.com/albums/n...6/P1010013.jpg

http://i307.photobucket.com/albums/n...6/P1010011.jpg

http://i307.photobucket.com/albums/n...6/P1010007.jpg

http://i307.photobucket.com/albums/n...6/P1010015.jpg

ducks unlimited 05-30-2009 01:19 AM

Re: Euro SRT, check it out.
 
idk?

JETLIFE 05-30-2009 12:32 PM

Re: Euro SRT, check it out.
 
Same... Not feelin' it.

That's the thing with SRT's, You don't need to do much. They're beautiful from the factory!

dreamer1213 05-30-2009 10:23 PM

Re: Euro SRT, check it out.
 
Man those Euro wheels are crazy thin....I think they run 245's all around on 20x8's...I think...lol..

Scottina06 05-30-2009 11:06 PM

Re: Euro SRT, check it out.
 
20x8's....ouch,,,,,that sucks ass!

SoCalMoparWK 06-11-2009 09:09 PM

Re: Euro SRT, check it out.
 
hhhmmmmm!!! not feelin it.

White WK Swagga 06-11-2009 09:16 PM

Re: Euro SRT, check it out.
 
I like it just debadge it like yesterday.

Scottina06 06-11-2009 09:19 PM

Re: Euro SRT, check it out.
 
yeah....someone went little crazy with stickers

Marlin 06-11-2009 09:24 PM

Re: Euro SRT, check it out.
 
Hmmm yes I remember this one..... no good :(

DirtyBlackJeepSRT 06-11-2009 10:10 PM

Re: Euro SRT, check it out.
 
Those are some skinny ass wheels.

White WK Swagga 06-11-2009 11:07 PM

Re: Euro SRT, check it out.
 
Yeah those do look like low calorie diet wheels.

BillsHoe 06-11-2009 11:38 PM

Re: Euro SRT, check it out.
 
Not a fan


All times are GMT -5. The time now is 08:46 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 4
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
Copyright 2012 - JeepGarage.Org
The Jeep Grand Cherokee Owners Community