Go Back   Jeep Garage - Jeep Forum > Search Forums

Join Jeep Garage Today
Showing results 1 to 40 of 108
Search took 0.02 seconds.
Search: Posts Made By: kmitch80
Forum: Grand Cherokee - ZJ 11-12-2014, 09:22 PM
Replies: 4
Views: 342
Posted By kmitch80
Re: 1995 Grand Cherokee ZJ 4.0 Parting out

yup they are notorious for leaking from the valve cover and oil pan. most times, just tightening the bolts down fixed it.
Forum: Grand Cherokee - ZJ 11-12-2014, 09:00 PM
Replies: 4
Views: 342
Posted By kmitch80
Re: 1995 Grand Cherokee ZJ 4.0 Parting out

yeah the thing is a beast. it seriously pains me to get rid of it. my first vehicle. 190K on the clock. motor rebuilt about 40K ago. started knocking and rod cap flew out the oil pan. but i can walk...
Forum: Grand Cherokee - ZJ 11-01-2014, 06:45 PM
Replies: 4
Views: 342
Posted By kmitch80
1995 Grand Cherokee ZJ 4.0 Parting out

I've got a 95 ZJ im looking to get rid of and/or part out. I've had it for 15 years and its time to let it go. Blew the motor last january, sent a rod cap thru the oil pan, but the damn thing still...
Forum: SRT8 Only For Sale/Wanted 05-18-2014, 08:59 PM
Replies: 12
Views: 1,611
Posted By kmitch80
Re: Various SRT parts, 6.1 Rotating Assembly

ALL PARTS SOLD! TEEKAY..... http://i60.tinypic.com/295ppb5.jpg
Forum: SRT8 Only For Sale/Wanted 09-22-2013, 04:40 PM
Replies: 12
Views: 1,611
Posted By kmitch80
Re: Various SRT parts, 6.1 Rotating Assembly

Stock 6.1 fuel injectors in perfect condition. $200
http://i1095.photobucket.com/albums/i471/kmitch80/th_20130922_145603.jpg...
Forum: SRT8 Only For Sale/Wanted 09-20-2013, 10:03 AM
Replies: 12
Views: 1,611
Posted By kmitch80
Re: Various SRT parts, 6.1 Rotating Assembly

make me an offer on these engine parts guys! It's got to go!
Forum: SRT8 Only For Sale/Wanted 09-20-2013, 10:01 AM
Replies: 12
Views: 1,611
Posted By kmitch80
Re: Various SRT parts, 6.1 Rotating Assembly

Brand new never used Final Drive Control Module.

$300 obo
http://i1095.photobucket.com/albums/i471/kmitch80/th_20130919_223308.jpg...
Forum: SRT8 Only For Sale/Wanted 09-19-2013, 11:37 PM
Replies: 12
Views: 1,611
Posted By kmitch80
Buump!! Adding more items tomorrow. Black...

Buump!! Adding more items tomorrow. Black embroidered Srt mats. Fdcm. Rear dvd screen with remote and head phones
Forum: Troubleshooting/Problems 09-19-2013, 11:35 PM
Replies: 7
Views: 5,589
Posted By kmitch80
Here is what I have available. See if it will...

Here is what I have available. See if it will match up for any of you guys. Brand new never used.

29219
Forum: SRT8 Only For Sale/Wanted 09-09-2013, 12:00 PM
Replies: 12
Views: 1,611
Posted By kmitch80
Re: Various SRT parts, 6.1 Rotating Assembly

buuuuuuump! anyone who wants some 6.1 power for cheap here it is!
Forum: SRT8 Only For Sale/Wanted 08-23-2013, 11:34 AM
Replies: 12
Views: 1,611
Posted By kmitch80
Various SRT parts, 6.1 Rotating Assembly

Gotta get rid of a few things to make some $ for the new motor. I'll be posting a lot more in the coming weeks.
Scott before you jump on me,:slapfight: , i know i gotta get a pic up with my...
Forum: Grand Cherokee SRT - WK2 01-08-2013, 05:01 PM
Replies: 1,313
Views: 150,222
Posted By kmitch80
Re: 2014 Grand Cherokee SRT8 - Features & Changes

cant wait to see what this thing can do! Isn't the computer different in the 2014+? meaning they'll have to crack the codes again for tuning?
Forum: Grand Cherokee - WJ 12-17-2012, 01:47 PM
Replies: 16
Views: 861
Posted By kmitch80
Forum: Black Ops Auto Works 10-17-2012, 01:42 PM
Replies: 64
Views: 8,765
Posted By kmitch80
Re: Black Ops CFR Edition Coming soon!!!

looks great Chad. Where is the placement of the tips gonna go with the rear diffuser as it is?
Forum: Grand Cherokee SRT - WK2 07-26-2012, 04:00 PM
Replies: 26
Views: 2,575
Posted By kmitch80
Re: Carbon Fiber rear end installed (boomerang and step) - PICS**

So does this mean its time to re-visit the anti venom!? lmao! :lol: sorry had to throw that at you Chad. Parts look amazing. super clean.
Forum: Interior/Exterior Visual 07-13-2012, 11:52 AM
Replies: 8
Views: 1,321
Posted By kmitch80
Re: Factory Triple Kickers

now thats gonna rumble! how do you / did you wire them up? 4 channel amp?
Forum: Audio/Visual/Navigation 06-21-2012, 12:04 PM
Replies: 6
Views: 1,633
Posted By kmitch80
Re: speedometer accuracy / calibration?

with stock wheels it should be +/- 1 MPH. when you start increasing tire height, it will go up slighty.
Forum: Visual Modifications 05-16-2012, 10:36 PM
Replies: 89
Views: 8,830
Posted By kmitch80
Re: Paddle Shifter Mod

Man thats gonna be so f'n sexy. I cant wait to see if it works.
Forum: Visual Modifications 05-16-2012, 04:54 PM
Replies: 89
Views: 8,830
Posted By kmitch80
Re: Paddle Shifter Mod

subscribed for a bad ass outcome!
Forum: SRT Engineers Roundtable 05-16-2012, 04:42 PM
Replies: 90
Views: 29,433
Posted By kmitch80
Re: May 16, 2012 SRT Engineers chat session

already been answered. They ARE NOT the form the viper. Custom one off
Forum: SRT Engineers Roundtable 05-16-2012, 04:32 PM
Replies: 90
Views: 29,433
Posted By kmitch80
Re: May 16, 2012 SRT Engineers chat session

This is awesome having you guys here to answer our questions. thanks for taking the time to do this. I dont know of any other companies that would do this. And i think the huge question that EVERYONE...
Forum: Trouble Shooting/Problems/Service 05-16-2012, 04:19 PM
Replies: 10
Views: 936
Posted By kmitch80
Re: any idea what this leak could be?

not sure. but doesnt look to be constant. no leaks on the ground? looks old. spray it with some degreaser and see if it comes back. if it does, then be worried.
Forum: SRT Engineers Roundtable 05-16-2012, 04:09 PM
Replies: 90
Views: 29,433
Posted By kmitch80
Re: May 16, 2012 SRT Engineers chat session

Like Yaccster, great job on the 1 lap of America Win. Very impressive! Was there anything else done to the jeep other than the weight removal and Corsa exhaust?
Forum: SRT Engineers Roundtable 05-16-2012, 04:06 PM
Replies: 90
Views: 29,433
Posted By kmitch80
Re: May 16, 2012 SRT Engineers chat session

How come the WK2 did not receive the same head unit as the new charger and 300? It seems to be the only real complaint on the interior of the WK2.
Forum: JNL Hydrographics Inc. 05-15-2012, 10:27 AM
Replies: 52
Views: 3,117
Posted By kmitch80
Re: Scottina06 Durango Project

breathe Scott breathe! lol:lol:
Forum: JNL Hydrographics Inc. 05-13-2012, 09:21 PM
Replies: 52
Views: 3,117
Posted By kmitch80
Re: Scottina06 Durango Project

nice work frank! looks great! Its gonna look super clean under the hood! and i know what you mean on the weather acting up. its been doing the same here the last couple days and i cant get any...
Forum: Grand Cherokee SRT8 - WK 05-08-2012, 03:43 PM
Replies: 8
Views: 1,691
Posted By kmitch80
Re: 2007 srt8

test drive. look for inner tire wear. when you test drive, turn of traction control and listen for clicking/clunking from start /stop and while turning. those are 2 biggest issues on the SRT8. if all...
Forum: Trouble Shooting/Problems/Service 05-07-2012, 06:03 PM
Replies: 2
Views: 1,716
Posted By kmitch80
Re: HELP!! cluster/evic display not working

yeah i saw that one too... but damn... $300 for a used one!? hopefully its just something simple like a bad solder joint. called the dealer.... $900.... wow
Forum: Trouble Shooting/Problems/Service 05-07-2012, 04:41 PM
Replies: 2
Views: 1,716
Posted By kmitch80
HELP!! cluster/evic display not working

Last night when i got out of the jeep everything worked as it should. This morning i jump in it to go to work, and the Information display on the right side of the cluster (evic) is not working at...
Forum: Trouble Shooting/Problems/Service 05-07-2012, 04:32 PM
Replies: 6
Views: 821
Posted By kmitch80
Re: Vibration and Moan when AC is on

vibration & moan... my guess.... you got a midget in your a/c with a vibrator
Forum: Grand Cherokee SRT - WK2 05-04-2012, 10:27 PM
Replies: 58
Views: 10,521
Posted By kmitch80
Re: New Rims

those are definitely sick man! kinda look like your ferrari wheels a bit.
Forum: Black Ops Auto Works 04-09-2012, 01:14 PM
Replies: 4
Views: 1,413
Posted By kmitch80
Re: Gauge pod

Hey chad how bout a pillar pod so we have an alternative to expensive ass ones by THM!
Forum: Grand Cherokee SRT - WK2 04-04-2012, 10:51 AM
Replies: 14
Views: 2,559
Posted By kmitch80
Re: Black Chrome package 2012 jeep grand Cherokee srt8

not on black. would look better on a different color..... new viper debut in 4 minutes tho! lol
Forum: Grand Cherokee - WK2 - 03-21-2012, 03:13 PM
Replies: 342
Views: 85,125
Posted By kmitch80
Re: 2013 Grand Cherokee - Features & Changes

looks like 2014 will be when they really refine everything.... same amount of time when they released the revisions for the WK1
Forum: Grand Cherokee - WK 03-13-2012, 01:41 PM
Replies: 12
Views: 988
Posted By kmitch80
Re: GEtting sTuck is never fun

well at least you didnt go into the water much more. coulda been ugly. how deep was it?
Forum: Other Rides 03-12-2012, 11:59 AM
Replies: 8
Views: 1,062
Posted By kmitch80
Re: My Bike

will do. i like the older bikes. want an 06 ZX-10. seems all the bikes they are making now are getting smaller. and @ 6'2" sitting on them makes me look like a giant. Now the ZX-14..... thats a...
Forum: Other Rides 03-11-2012, 11:24 PM
Replies: 8
Views: 1,062
Posted By kmitch80
Re: My Bike

now thats how a Busa is supposed to look. i hate the back end of the stock busas. Frank im diggin your ZX10 too. thats my next bike. or zx-14. I've got and 03' 636. gettin ready to carbon fiber the...
Forum: Suspension/Brakes/Wheels/Tires 03-11-2012, 11:08 PM
Replies: 5
Views: 559
Posted By kmitch80
Re: largest tire?

like said above. after that, you will start rubbing up front
Forum: Grand Cherokee SRT - WK2 03-10-2012, 11:26 PM
Replies: 4
Views: 3,885
Posted By kmitch80
Re: WK2 SRT8 on 24's

gotta say, for 24's those fit really good.
Forum: Visual Modifications 03-07-2012, 01:23 PM
Replies: 68
Views: 8,090
Posted By kmitch80
Re: Hydrographics dipping, start to finish

lol... you'd be surprised at how well this stuff sticks! lol.
Showing results 1 to 40 of 108

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 08:25 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 4
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
Copyright 2012 - JeepGarage.Org
The Jeep Grand Cherokee Owners Community

JeepGarage.org is in no way associated with or endorsed by Chrysler Group LLC.