Go Back   Jeep Garage - Jeep Forum > Search Forums

Join Jeep Garage Today
Showing results 1 to 40 of 500
Search took 0.06 seconds.
Search: Posts Made By: Crestwood1001
Forum: Members Rides 04-08-2013, 08:48 PM
Replies: 1,566
Views: 123,322
Posted By Crestwood1001
Re: Coops "Silver Surfer" Build Thread

Gotta get that rear end up high mane...... still waiting on that.
Forum: Off Road Modifications 04-30-2012, 07:57 PM
Replies: 109
Views: 9,245
Posted By Crestwood1001
Find out what shipping costs Jay I might like it

Find out what shipping costs Jay I might like it
Forum: Suspension/Brakes/Wheels/Tires 04-30-2012, 07:50 PM
Replies: 8
Views: 1,288
Posted By Crestwood1001
They have always been that much...

They have always been that much...
Forum: Suspension/Brakes/Wheels/Tires 04-29-2012, 11:45 PM
Replies: 8
Views: 1,288
Posted By Crestwood1001
Forum: Off Road Modifications 04-27-2012, 10:13 PM
Replies: 109
Views: 9,245
Posted By Crestwood1001
Re: Flaunt your Rack!

^Why didnt you like it? Can you post a pic of it installed
Forum: Black Ops Auto Works 04-26-2012, 10:53 AM
Replies: 14
Views: 1,903
Posted By Crestwood1001
Damn

Damn
Forum: Suspension/Brakes/Wheels/Tires 04-20-2012, 12:52 PM
Replies: 24
Views: 2,289
Posted By Crestwood1001
Spider trax is the way to go, but you HAVE to...

Spider trax is the way to go, but you HAVE to torque then to correct specs you can't just have a mechanic go to town on them with an air gun!
Forum: Grand Cherokee - WK 04-16-2012, 06:10 PM
Replies: 15
Views: 2,452
Posted By Crestwood1001
The amount of drop is not that much different...

The amount of drop is not that much different from brand to brand, but if its not oem it just looks silly back there.

Sent from my BlackBerry 9650 using Tapatalk
Forum: Wheels/Tires/Brakes 04-14-2012, 07:41 AM
Replies: 2
Views: 578
Posted By Crestwood1001
I did a few years back with some chrome on my old...

I did a few years back with some chrome on my old acura, works well but you have to prep it properly

Sent from my BlackBerry 9650 using Tapatalk
Forum: Grand Cherokee - WK 04-14-2012, 12:00 AM
Replies: 15
Views: 2,452
Posted By Crestwood1001
Re: WK Tow Hitch options?

If you want the oem look you gotta go oem..
Forum: Troubleshooting/Problems 04-13-2012, 10:34 PM
Replies: 1
Views: 560
Posted By Crestwood1001
I really doubt it, sounds like the noise mine...

I really doubt it, sounds like the noise mine made when a ball joint had failed, I'd get that checked out asap. When we took the wheel off to replace mine it took two good yanks to rip it right out...
Forum: Members Rides 04-13-2012, 03:12 PM
Replies: 291
Views: 17,357
Posted By Crestwood1001
Re: Crestwood1001's Build Thread!

Sorry for the late response, the bilsteins are some of the best shocks and struts out there, and they give a small amount of lift.
Have not updated this in a while! Jeeps going to get the front end...
Forum: Wrangler-YJ, TJ & JK 04-13-2012, 03:10 PM
Replies: 64
Views: 8,454
Posted By Crestwood1001
Re: My 2011 Half Top by Avenger Supercharger

Lets meet up soon I wanna see this thing, I work down on the ave in kingston now so I can meet up with ya between like 12:30-1:30 pm before work at 2....
Forum: Grand Cherokee - WK 04-11-2012, 11:28 PM
Replies: 70
Views: 7,511
Posted By Crestwood1001
That sagging rear is quite possibly that most...

That sagging rear is quite possibly that most retarded thing iv ever seen in my entire life. Wtf is wrong with you. I have NEVER seen something so dumb in my life. All I have to say is WOW

Sent...
Forum: Wrangler-YJ, TJ & JK 04-08-2012, 03:08 PM
Replies: 3
Views: 525
Posted By Crestwood1001
Went to look, ill be buying it within the month!...

Went to look, ill be buying it within the month! Frames ok, one corner will need repair but its not bad, the tub is great, the block was just rebuilt 5k miles ago and its got a new carb instead of...
Forum: Wrangler-YJ, TJ & JK 04-06-2012, 11:52 AM
Replies: 3
Views: 525
Posted By Crestwood1001
Cause they are newer so they think they can...

Cause they are newer so they think they can charge more! Lol I still havnt gotten over there to look, ill update you guys when I do

Sent from my BlackBerry 9650 using Tapatalk
Forum: Wrangler-YJ, TJ & JK 04-05-2012, 08:55 PM
Replies: 3
Views: 525
Posted By Crestwood1001
Exclamation About to pick up a 89' YJ, need help

Hey guys, some of you might know me from here, I have a WK modded out. Looking at a project 89' YJ with the i6 and an automatic. Im going to look at it tomorrow, can you guys help me make a list of...
Forum: Members Rides 04-04-2012, 09:24 PM
Replies: 1,229
Views: 132,413
Posted By Crestwood1001
Re: Omelet's Build Thread!

Rake it, looks so much better that way! Itll be so tall haha love it
Forum: Members Rides 04-03-2012, 10:06 PM
Replies: 1,229
Views: 132,413
Posted By Crestwood1001
Re: Omelet's Build Thread!

So wheres the completed pics?!
Forum: Members Rides 04-02-2012, 09:59 PM
Replies: 1,229
Views: 132,413
Posted By Crestwood1001
Re: Omelet's Build Thread!

Since your gonna need bigger tires, ill take yours. K thanks.....
Forum: Wheels/Tires/Brakes 04-01-2012, 09:25 PM
Replies: 5
Views: 1,764
Posted By Crestwood1001
Not bad, I'd say 250 is average Sent from my...

Not bad, I'd say 250 is average

Sent from my BlackBerry 9650 using Tapatalk
Forum: Members Rides 04-01-2012, 02:05 PM
Replies: 1,229
Views: 132,413
Posted By Crestwood1001
Re: Omelet's Build Thread!

Looks like someone ganked your shit lol
Forum: Members Rides 04-01-2012, 12:17 AM
Replies: 1,229
Views: 132,413
Posted By Crestwood1001
Re: Omelet's Build Thread!

Its morning... lets go lol
Forum: Grand Cherokee - WK 03-29-2012, 06:46 PM
Replies: 6
Views: 2,084
Posted By Crestwood1001
Yea look for one with a factory hitch, my 05 4.7...

Yea look for one with a factory hitch, my 05 4.7 has the factory hitch and it looks a lot better then the after market ones because of the way it mounts into the bumper. Also it'll be prewired for...
Forum: Troubleshooting/Problems 03-29-2012, 12:08 PM
Replies: 34
Views: 2,737
Posted By Crestwood1001
You have a nasty reputation behind ya my man, I...

You have a nasty reputation behind ya my man, I was made aware of you on other forums, as a troll.

Sent from my BlackBerry 9650 using Tapatalk
Forum: Troubleshooting/Problems 03-27-2012, 09:47 PM
Replies: 34
Views: 2,737
Posted By Crestwood1001
Lol iv seen that before, not your jeep. So this...

Lol iv seen that before, not your jeep. So this whole thread was for nothing. Cool. Like I said, everyone says they are gonna do it and no one will. Troll

Sent from my BlackBerry 9650 using...
Forum: Off Road Modifications 03-27-2012, 09:44 PM
Replies: 219
Views: 18,236
Posted By Crestwood1001
I don't see that working Sent from my...

I don't see that working

Sent from my BlackBerry 9650 using Tapatalk
Forum: Troubleshooting/Problems 03-25-2012, 01:24 AM
Replies: 34
Views: 2,737
Posted By Crestwood1001
Good attitude towards people that try to help. If...

Good attitude towards people that try to help. If your gonna come here and ask for help don't get pissy when someone gives you an answer you don't like. 2005jgc knows everything there is to know...
Forum: Members Rides 03-24-2012, 12:58 PM
Replies: 395
Views: 50,590
Posted By Crestwood1001
Where are you getting these stripes?! I'd like to...

Where are you getting these stripes?! I'd like to see a photoshop of white ones on a black wk, looks sick!

Sent from my BlackBerry 9650 using Tapatalk
Forum: Tech Tips DIY/How To 03-24-2012, 01:32 AM
Replies: 14
Views: 1,503
Posted By Crestwood1001
Yep mines loud on my 4.7 also, no issue there ...

Yep mines loud on my 4.7 also, no issue there

Sent from my BlackBerry 9650 using Tapatalk
Forum: Troubleshooting/Problems 03-24-2012, 01:31 AM
Replies: 34
Views: 2,737
Posted By Crestwood1001
Haha upon further inspection I'm thinking of...

Haha upon further inspection I'm thinking of socalmoparwk, similar user names. My b! But like he said, in no way is it a simple drop in

Sent from my BlackBerry 9650 using Tapatalk
Forum: Troubleshooting/Problems 03-24-2012, 01:28 AM
Replies: 34
Views: 2,737
Posted By Crestwood1001
Why not just drop in the viper engine that you...

Why not just drop in the viper engine that you have been saying your gonna do for so long?

Sent from my BlackBerry 9650 using Tapatalk
Forum: Off Road Modifications 03-21-2012, 10:22 PM
Replies: 219
Views: 18,236
Posted By Crestwood1001
Yep I use them to on my rola they are sweet! ...

Yep I use them to on my rola they are sweet!


Sent from my BlackBerry 9650 using Tapatalk
Forum: Members Rides 03-17-2012, 07:45 PM
Replies: 1,229
Views: 132,413
Posted By Crestwood1001
Re: Omelet's Build Thread!

Got an idea for ya man, you should paint the tail light guards and roof rack the same color as the gas cap and all that other stuff it matches, it would tie in VERY nicely!
Forum: Wrangler-YJ, TJ & JK 03-17-2012, 12:15 AM
Replies: 64
Views: 8,454
Posted By Crestwood1001
Looking great!! Check your pm's! Sent from...

Looking great!! Check your pm's!

Sent from my BlackBerry 9650 using Tapatalk
Forum: Members Rides 03-14-2012, 02:03 PM
Replies: 1,229
Views: 132,413
Posted By Crestwood1001
Re: Omelet's Build Thread!

^Hope for the best prepare for the worst lol
Forum: Wrangler-YJ, TJ & JK 03-12-2012, 11:53 PM
Replies: 64
Views: 8,454
Posted By Crestwood1001
Re: My 2011 Half Top by Avenger Supercharger

Dont see any lol ill meet up with ya in wilkesbarre sometime whenever ya want. I live in mountain top!
Forum: Wrangler-YJ, TJ & JK 03-12-2012, 09:27 PM
Replies: 64
Views: 8,454
Posted By Crestwood1001
Are you in the wilkesbarre area? I swear I saw...

Are you in the wilkesbarre area? I swear I saw you at the pep boys in wilkesbarre a few months back, I was there with my black lifted wk.

Sent from my BlackBerry 9650 using Tapatalk
Forum: Troubleshooting/Problems 03-11-2012, 12:46 PM
Replies: 3
Views: 746
Posted By Crestwood1001
I wouldn't say its high piched, its like a low...

I wouldn't say its high piched, its like a low hum that seems to go away over 40-45 mph

Sent from my BlackBerry 9650 using Tapatalk
Forum: Troubleshooting/Problems 03-10-2012, 05:40 PM
Replies: 3
Views: 746
Posted By Crestwood1001
Pinion bearing...

Recently my wk (4.7, 2005) has developed a hum in the front end, normally around 20-40 mph and then it goes away. I was told maybe a pinion bearing..... any thoughts, or ways to diagnose this.
Showing results 1 to 40 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 10:57 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 4
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
Copyright 2012 - JeepGarage.Org
The Jeep Grand Cherokee Owners Community

JeepGarage.org is in no way associated with or endorsed by Chrysler Group LLC.