Jeep Garage  - Jeep Forum banner
41 - 60 of 581 Posts
Ik ben het ermee eens, het is logisch. Ik heb echter een reden bedacht om het niet te doen. Ik heb onlangs een aftermarket kabelboom aangesloten voor mijn trekhaak (aanhangwagenverlichting) en een van de stekkers wordt in de richtingaanwijzers gestoken en geen in het onderste achteruitrijlicht. Dus als ik wil dat mijn aanhangerverlichting werkt, kan ik dit niet doen. Ik vind het prima. Ik hoop dat je het met Alfa uitzoekt, maar als ik het was en het graag wilde, zou $49 voor Appcar me niet tegenhouden. ;)

Weet iemand wat ik zou moeten doen om automatisch grootlicht te krijgen? Van wat ik zie, heb ik een camera in de achteruitkijkspiegel, maar ik denk dat die voor de rijstrooksensor is. Ik weet dat dit een lange termijn is, maar kan die gebruikt worden voor het automatisch grootlicht of heb ik een andere spiegel nodig met een andere camera die zich ergens anders bevindt? Ik zie dat ik het in AlfaOBD kan aanzetten.

Attachments

@Fishyguy Ik ben op zoek naar de automatische grootlichten voor de mijne, maar ik zie steeds dingen die misschien voor je Europese richtingaanwijzer zijn. Hier is er nog een om te proberen.

CBC I/O Gebruik - Achterlicht rechts Gebruik - RECHTER ACHTERUITRIJLAMP #2
CBC I/O Gebruik - Achterlicht links Gebruik - LINKER ACHTERUITRIJLAMP #2

Weet iemand hoe je de trekhaak op een Grand Cherokee uit 2014 kunt activeren met deze app? De dealer wil $159 en ik wil het zelf proberen voordat ik word opgelicht.
Ik heb dit niet gedaan omdat ik niet het geluk had om de kabelboom af fabriek te hebben, dus ik kan niet bevestigen of het werkt, maar ik denk dat je dit moet instellen.

CBC Configureerbare ingangen en uitgangen:
Achteruitrijlampen aanhanger uitgang aanwezig: Instellen
Achterlichtrelais aanhanger uitgang aanwezig: Instellen
Knipperlicht/remlichtrelais aanhanger links uitgang aanwezig: Instellen
Knipperlicht/remlichtrelais aanhanger rechts uitgang aanwezig: Instellen

CBC Functieconfiguratie:
Aanhangwagen aanwezig: Instellen

Voor iedereen die de Europese richtingaanwijzer wil gebruiken met AlfaOBD, wijzig de volgende instellingen.

Gecombineerde achterverlichting inschakelen: Nee
CBC I/O Gebruik - Achterlicht rechts Gebruik = Achterlicht rechts
CBC I/O Gebruik - Achterlicht links Gebruik = Achterlicht links

Het verandert het buitenste achteruitrijlicht (#2) in het knipperlicht

Voor iedereen die de Europese richtingaanwijzer wil gebruiken met AlfaOBD, wijzig de volgende instellingen.

Combined Rear Lighting Enable: No
CBC I/O Usage-Right Rear Turn Lamp Usage = Right Rear Turn Signal
CBC I/O Usage-Left Rear Turn Lamp Usage = Left Rear Turn Signal

Het verandert het buitenste achteruitrijlicht (#2) in de richtingaanwijzer
Bedankt hiervoor! Welke lampmaat hebben die, zodat ik gele LED's kan kopen

Ik heb deze van Amazon. Ze zijn zeker helder en vrij goedkoop. Een man die ik ken, heeft ze al meer dan een jaar in zijn GC en ze werken geweldig

iJDMTOY (2) Geen weerstand, geen hyperflits 21W High Power Amber 7440 W21W T20 LED-lampen voor voor- of achterknipperlichten

Oké, ik ben erg geïnteresseerd om dit te doen voor mijn 2019 Grand Cherokee Trailhawk, maar heb een paar vragen (sorry als ze een beetje repetitief zijn). Als ik de lijst bekijk, wil ik een paar dingen uit mijn hoofd doen, vragen zijn vetgedrukt:

• DRL-uitval uitschakelen
  • Verander bandenmaat: ik heb nu 265/65/18, zal dit dat corrigeren?
  • Ruisonderdrukking uitschakelen (aftermarket uitlaat installeren)
  • Mistlampen blijven branden met grootlicht
  • LED-gebruik zonder weerstanden inschakelen: betekent dit dat ik LED-achterknipperlichten kan gebruiken zonder weerstanden en geen hyperknipperen krijg?
  • Motorkap met alarm bewaken: ik neem aan dat ik een fabrieksalarm heb, maar hoe verifieer je dit?
  • De navigatievergrendeling tijdens het rijden uitschakelen, is dit mogelijk?
  • Verander het aantal "knipperingen" bij het aantikken van de knipperlichthendel, is dit mogelijk?
  • De gevoeligheid van de automatische ruitenwissers aanpassen, is dit mogelijk?
  • Wat is de Euro-achterlichtfunctie, voorbeelden hiervan?

Te oordelen naar de eerste post heb ik dus een ZAutomotive Bypass Module nodig en bij voorkeur een OBDLink MX om verbinding te maken met de OBD-poort en dit alles te bereiken.

41 - 60 of 581 Posts