was zeker een leuke tijd en blij dat het klaar is 
Bedankt!dat is een hels karwei! je vloerconstructie is echt indrukwekkend man!
+1 voor het schoonmaken van de motorruimte... ik heb hem deze zomer schoongemaakt en ontvet, maar hij wordt snel vies hahaZiet er goed uit, maat, ik heb laatst een vergelijkbare installatie met de mijne gedaan, maar de versterker in de gereedschapsbak gemonteerd. Maar ik moet zeggen: MAAK DIE MOTORRUIMTE SCHOON! LOL.
Dat is niet per se waar, aangezien basfrequenties niet directioneel zijn. Dat gezegd hebbende, is er voor elke gegeven ruimte (vooral een afgesloten ruimte) een optimale plaatsing (verschillend per sub/behuizing/cabine) voor de beste luisterervaring.i would place the subs facing back, they will sound alot better and louder
Ik zal voor je antwoorden, want ik heb dit afgelopen weekend gedaan. Raadpleeg het bedradingsschema hier: http://wkjeeps.com/wk_audio_pinouts.htm. Zorg ervoor dat je de VERSTERKTE DRADEN aftapt.Nou, wat betreft het aftappen van de luidsprekerdraden die van de versterker komen, ik heb de bekleding daarachter niet verwijderd om naar de versterker te kijken, maar wat ik wil weten is welke kleuren draden je hebt afgetapt en hoe je wist welke welke is. Staat het erop of heb je naar de luidsprekers van de achterdeur gekeken en gezien welke draadkleur naar welke ging? Ook, welke line-out converter heb je gebruikt? Is het een high-level output of een rca output?
De gemakkelijkste plek is de sigarettenaansteker. Klik de rand eruit en zet daar een posi-tap op. Je kunt de kabel gemakkelijk van daaruit onder het neerklapbare paneel onder het stuurwiel naar de dorpels van de vloerplaat leiden, waar je naar de versterker achterin kunt lopen.Waar heb je je externe (blauwe) draad aangesloten om je versterker met de auto aan te zetten?
Ziet eruit als een degelijke build. Ik ben meer een SQ-man, vandaar mijn keuze voor een meer ingetogen systeem. Ik vond het ook best interessant dat je je meer concentreerde op de trillingen van de andere delen van je auto dan op de subs zelf (wat precies het tegenovergestelde is van waar ik me op concentreer).en ik heb het eigenlijk een beetje veranderd... koos voor de kicker 4ga power/ground, dubbele 12" Pioneer Champion Series subs en een 1800w kenwood mono hier is een link naar de video....
http://www.youtube.com/watch?v=m0SenSmqwG4
Gelukkig is de criminele bevolking meestal dom en nemen ze alleen wat in het zicht is, daarom heb ik gekozen voor de versterker in de laadruimte.^ Op een gegeven moment kwamen er een paar klootzakken langs, sloegen de ramen in en pakten elke touchscreen die ze zagen. Ik heb ongeveer $ 2.000 aan HQ-spullen en bij mij is niet ingebroken omdat het eruitziet als een generieke Alpine single din deck. Het is eigenlijk de hifi CDA-117. Al de rest ziet er fabrieksmatig uit. Idioten.
Dat is een behoorlijk zieke setup, de mijne is veel generieker en ik gebruik nog steeds de standaard REC-unit met een LOC. Ik overweeg echter wel om de Boston SE's te versterken. Helaas, aangezien ik mijn REC leuk vind, zou ik de uitgangen van de standaardversterker moeten gebruiken (om niet met CANBUS te knoeien), over moeten bedraden naar de andere versterker en dan terug naar de standaard luidsprekerkabelboom (om te voorkomen dat de hele zweep opnieuw bedraad moet worden). Ik denk dat het teveel PITA is.Als je niet bekend bent met mijn setup, klik dan op de link in mijn handtekening.![]()
LOL Ik ben blij dat ik de tijd heb genomen en het de eerste keer willekeurig goed heb gedaan. Ik had foto's moeten maken en een bouwverslag moeten maken, maar ik had niet echt een vriend die me hielp en ik was te lui om foto's te maken. Ik ben gewoon blij dat het als een kampioen werkt. Het enige zwakke punt is mijn $3 walmart oplichtende schakelaar waarvan het licht al is uitgevallen. POS Made in China...en ik ben te lui om het te ruilen...Ik heb iets met mijn canbus gedaan toen ik een PAC probeerde te gebruiken. Ik weet niet zeker wat ik heb gedaan, maar uiteindelijk heb ik het deck op de ouderwetse manier bedraad, omdat ik toch al de rest opnieuw moest schrijven. Ik overweeg om het gewoon naar een winkel te brengen, omdat ik er geen zin in heb om ermee bezig te zijn.